pátek 11. února 2011

Den 118 - Krádež

Někdy lituji, že není povoleno lynčování... rozhodně jsou chvíle, kdy by se docela hodilo. Třeba dneska, dneska by to šlo.

Včera na stavbě montovali okapy a přivezli nám nařezaný a vyspádovaný polystyren na ploché střechy. A potvrdilo se, že co není v této republice přivázáno, přilepeno a obehnáno ostnatým drátem, je zřejmě všech a slouží lidu. Takže jsme přišli o jeden okap (ten byl na střeše jen nasazený a nebyl přidělaný) a veškerý polystyren. Několik desítek tisíc v trapu, kluci bez materiálu, stavba stojí a já jsem tedy vytočená až na půdu.

Nejhorší na tom je, že má člověk úplně pocit zneužití, pošpinění. A reakce - "no, co se divíte? měli jste to mít zabezpečené!". A to ten dotyčný myslel zcela vážně! Opravdu mu přijde normální, že někdo přijde a odveze si materiál, který není jeho? Normální je, že nechám materiál na stavbě a neztratí se mi přes noc, normální je, že mohu na stavbu přijít a neděsit se, že potkám zloděje se sekyrou, jak se snaží dostat přes barikádu, že se nemusím bát, že mi vymlátí okna za několik desítek tisíc, protože zrovna bude potřebovat žebřík za pár stovek! To, že toto není normální tady, to už je věc jiná. Jsem zřejmě neotřesitelně naivní. Je zvláštní, že to je specifikum této lokality... a nejhorší je, že celá tržba zlodějů mohla být pár tisícovek (a to možná přeháním), ale škoda dosahuje desetitisíců. Možná, že ten lynč není až tak špatný nápad.




zřejmě naše budoucí vstupní dveře :) 

to zbylo z našich okapů :( 

okap ze silnice byl přidělaný, ten druhý bohužel jen položený... a je v tahu

Žádné komentáře:

Okomentovat