středa 11. května 2011

Den 206 - instalatér, terénní úpravy

Není to vždy jednoduché. Samozřejmě došlo ke zpoždění, není to poprvé a není to úplně překvapení. My máme vždycky "výborné" zkušenosti s koupelnovými studii a dodavateli obkladů a vybavení :) Objednali jsme si vše v dostatečném předstihu s tím, že Geberit a Tece mají skladem, že to není žádný (ale vůbec žádný) problém. Teď je květen, já jsem skládala zálohu někdy v březnu, dodací lhůta maximálně 4 týdny... No a podomítkové díly do koupelen nejsou :) konkrétně nám momentálně chybí na skladě odtokové kanálky od Geberitu... asi šli na procházku... a nehledě na to, že v pátek jsem dostala pár podomítkových dílů pro baterie, v pondělí mi pán dovezl záchody a teprve ve čtvrtek mi mají dovézt zbytek... 

Tak jen doufám, že ty objednané dlaždice a mozaiky jsou skladem :) 

------------------

Začali jsme také s terénními úpravami, protože začneme odvážet přebývající zeminu z pozemku pryč. Zatím je odhad nějakých 50 m3 zeminy, která půjde na skládku, tak uvidíme.




Žádné komentáře:

Okomentovat